Loods2

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bigger, Better, Stronger!


+3
Ziyed
Bryan
Matthijs
7 plaatsers

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bryan
    Bryan


    Aantal berichten : 371
    Registratiedatum : 06-04-11
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Bryan wo jan 18, 2012 8:35 pm

    Ah ok. Ik ben net terug van mijn wekelijkse bench uurtje. Aangezien Marc met pensioen is train ik nu weer alleen, dus ik ga proberen zoveel mogelijk tegelijk te trainen met Jesaja en co. Ik ben er di/wo/do, morgen half 7. Pompze!

    Ps.: Ik heb je dynamic bench routine als inspiratie gebruikt om mijn dynamic squats te plannen de komende weken. Ben benieuwd cat
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs do jan 19, 2012 12:08 am

    ME LB:
    Box squat:

    2x5x70
    5x90
    3x120
    3x130
    3x140
    3x150
    3x160
    3x165

    Lunges(uitstappen en weer terug):
    3x10x40

    Comments:
    Geen heel lekkere training. Last van mn linkerknie vooral.

    Box squat beetje zoeken naar techniek. Ik had van tevoren een filmpje van EFS(dave tate) gecheckt, maar mijn squat is natuurlijk aanzienlijk anders dan dat van een WPA(?) lifter. Ben dus iets smaller gaan staan (nog steeds wijder dan mijn normale squat). Verder ben ik, en ik weet niet of dit zo hoort, echt gaan zitten op de box. Dus een beetje ontladen a la floor press, dat idee.. Ging opzich wel goed, waren harde squats.

    Lunges wel best, moest iets als assistance doen en voelde weinig voor echt zwaar werk ivm knie. Ga lunges vaker terug laten komen als assistance omdat ik denk dat t mn rugby zal helpen.

    All in all.. niet gek ontevreden gezien knieknetter.
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs do jan 19, 2012 12:09 am

    Bryan schreef:Ah ok. Ik ben net terug van mijn wekelijkse bench uurtje. Aangezien Marc met pensioen is train ik nu weer alleen, dus ik ga proberen zoveel mogelijk tegelijk te trainen met Jesaja en co. Ik ben er di/wo/do, morgen half 7. Pompze!

    Ps.: Ik heb je dynamic bench routine als inspiratie gebruikt om mijn dynamic squats te plannen de komende weken. Ben benieuwd cat
    Oke, ik ben er normaliter elke woensdag in elk geval rond half 6 dus kom je binnenkort zeker tegen.

    Had al iets gezien in je log richting t NK, zal zo es goed kijken.
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs do jan 19, 2012 9:17 pm

    DE UB:
    Bench (3grips, 1min rest):

    8x3x60
    2x5x70

    Chins(neutral grip):
    5x6

    Facepulls:
    3x12x31.5

    DB OH press:
    4x8x24

    DBC:
    3x6x18
    -superset-
    Incline tates:
    3x6x18

    DB Shrugs:
    2x15x44 straps
    20x44 strapsloos

    20min fietsen @70%

    Comments:
    Good shit.
    Begon benches met 45sec rust, maar kwam er na 2 sets achter dat dit te kort was. Reps gingen na 1min rust veel harder. Laatse 5je ging alleen minder na de 3e rep, hield wel nog steeds 1min rust aan. Kan zijn dat t daaraan lag. Was nog steeds easy natuurlijk, maar gewoon minder explosief.

    Chins prima, ben begonnen met een schematje. Komt neer op;
    Max Pull-ups: 10

    Week 1 – 4 x 60% vorige week
    Week 2 – 5 x 60% deze week
    Week 3 – 6 x 60%
    Week 4 – 4 x 70%
    Week 5 – 5 x 70%
    Week 6 – 6 x 70%
    Week 7 – 4 x 80%
    Week 8 – 5 x 80%
    Week 9 – 6 x 80%
    Week 10 – Max


    Benieuwd hoe dat schematje zal bevallen, aangezien ik dus ook gewicht zal verliezen tijdens de cut.

    Face pulls prima. DB OH weer 1 arm per keer, laatste set was zwaar. Curls en tates gingen makkelijk, volgende week uppen. Shrugs ook best. Cardio is saai.

    Tevreden.


    Planning voor komende week is om weer te beginnen met 3 weken rep effort, ik moet nog even uitzoeken hoe ik het precies ga doen(suggesties zijn welkom).

    Max effort lifts worden:
    Close grip benches (vorige pr van 3x95 proberen te verbreken)
    Rack pulls (en sowieso lunges als assistance, en dan nog een quad-dominant beweging)

    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs za jan 21, 2012 3:47 pm

    Gewicht: 92.5

    Zat 12u tussen wegen en laatste maaltijd en was op een nuchtere maag. Eerste week dieet ook, dus veel vochtverlies.
    Maandag nogmaals wegen op mn eigen weegschaal (deze is van ouders).
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs ma jan 23, 2012 1:26 am

    Vandaag langs de kant gestaan, scheen deed pijn. Volgens de fysio waarschijnlijk van t kunstgras veld. Jammer, want heb vrijdag wel gewoon een volledige rugbytraining kunnen doen zonder al teveel pijn..

    Vandaag ook een kleine refeed gehouden. ~3500Kcal, EKV ong; 174, 450, 81
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs ma jan 23, 2012 12:40 pm

    Gewicht: 93kg

    Op mijn eigen weegschaal gewogen, nuchtere maag. -2,4kg in de eerste week, prima. Zo ME UB, kijken hoe t met kracht zit.
    Bryan
    Bryan


    Aantal berichten : 371
    Registratiedatum : 06-04-11
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Bryan ma jan 23, 2012 1:10 pm

    Houd rekening met het feit dat je op een kcal tekort hopeloze aanvulling van je glycogeen etc zult hebben, en dus moeizaam of onvolledig zult herstellen van je trainingen. Je zult in principe (op den duur) het volume moeten verlagen om je massa te kunnen behouden. De kunst van cutten is om je spieren genoeg te stressen om je muskelzz te behouden maar om geen volume te doen waarvan je lichaam niet kan herstellen. Het is inmiddels lang geleden dat ik nog gecut heb, maar dit maakte bij mij het verschil tussen -5 of -15kg op mijn hoofdoefeningen.
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs ma jan 23, 2012 2:31 pm

    ME UB:
    Bench press (close-grip):
    10xbar
    5x40
    5x50
    5x60
    3x70
    3x80
    1x92.5

    1x97.5 pr

    Incline DB BP:
    8x24
    2x8x38

    DB row:
    3x8x38

    Bent over raises:
    3x10x16

    Incline curl:
    8x10
    8x12
    6x14

    Comments:
    Cardio en shrugs overgeslagen. Haal ik misschien later vandaag in, waarschijnlijk niet. Wil even mn voeding hetzelfde houden deze week en geen extra cardio doen. Kijken wat er dan gebeurt met mn gewichtsverlies (gaat nu te hard namelijk) en mn kleine blessures (schenen en knieën onder andere).

    Ontevreden met mn close-grips, laatste pr was 3x95 en mikte dit keer dus op 3x97.5. Slechte slaap/net wakker en ontbeten/cutten en allerlei andere excuusjes kan ik nu wel aan gaan halen, maar t is toch gewoon een pr. Was trouwens de eerste keer dat ik in de plaatselijke gym zwaar ben gegaan op de vlakke bank. Volgende week naar le USC en dan daar proberen de 100 de singlen ofzo.
    Ik faalde de 2e rep overigens een stuk van mn borst af, dus mn weak spot is niet meer vanaf de borst zelf. Ik ga es kijken of ik een 1board en 2board kan maken..


    Bryan schreef:Houd rekening met het feit dat je op een kcal tekort hopeloze aanvulling van je glycogeen etc zult hebben, en dus moeizaam of onvolledig zult herstellen van je trainingen. Je zult in principe (op den duur) het volume moeten verlagen om je massa te kunnen behouden. De kunst van cutten is om je spieren genoeg te stressen om je muskelzz te behouden maar om geen volume te doen waarvan je lichaam niet kan herstellen. Het is inmiddels lang geleden dat ik nog gecut heb, maar dit maakte bij mij het verschil tussen -5 of -15kg op mijn hoofdoefeningen.

    Thanks for reminding me. Ga dit ook zeker doen.
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs wo jan 25, 2012 10:00 pm

    Gisteren geen rugby, overbelasting van mn onderbeen according to geneeskunde huisgenootje. Dus rust gegeven.

    Die rust vandaag weer mooi verbroken.

    ME LB:
    Block pulls (ruim onder knie):
    2x5x70
    5x90
    3x130
    3x150
    3x170
    1x190

    1x210 pr
    1x220 ('fail')

    Front squat:
    3x5x60

    Legpress dropset:
    10x160-140-120-90
    50x65

    Abs

    Comments:
    Bij de 210 rack pull kwamen er ineens 10 man de gewichthefzaal inlopen, was blijkbaar een wedstrijd. Dus een hoop irritant toeschouwers.
    Block pull ging goed, vind het een erg rare lift. Lostrekken vind ik heel zwaar, is denk ik precies mn zwakke stuk bij deads. Zodra ik voorbij mn knie kwam vloog t gewicht omhoog en voelde het erg licht. Wel een nuttige oefening dus.(For future reference; juiste hoogte is stuiterblok+mat).
    Rug was kaarsrecht en tight t/m 210kg. De 220 kreeg ik los van de blokken en zat beweging in, maar mn rug bolde dus heb em laten vallen. Komende tijd even geen pulls meer doen ivm cutten.

    Fsq fucking licht en cleangrip.

    Dropset gewoon kut en akelig.

    Tevreden.
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs do jan 26, 2012 10:22 pm

    RE UB:
    Bench(pink op ring, 3min rust):
    20x65
    16x65
    8x65

    Totaal: 44x65

    Chins(neutral grip):
    6x6xBW

    Facepulls:
    3x12x35

    Side raises:
    4x10x10

    DBC:
    5x20

    DB Shrugs:
    2x15x46 straps
    15x46 strapsloos

    Comments:
    Beetje vage training. Bench techniek was niet wat t moest zijn. Begon met mn oude techniek wat inhoud dat ik vrij veel flare en hoog touch op de borst, dit ging goed. Laatste set werd het erg zwaar en toen begon ik meer te tucken, maar probeerde wel even hoog te touchen. Resultaat; ongeveer een JM press, veel te veel triceps werk en onderarmen niet onder de bar.. Die reps kwamen wel harder en makkelijker van de borst af, maar uitdrukken was een bitch. Dus wat ik hieruit kan afleiden is dat ik hard moet tucken en lager moet touchen.

    Verder veel chins, easy facepulls en side raises, zware- super strikte curls en DB shrugs met vermoeide onderarmen van chins en de pulls gisteren.

    Overall niet ontevreden. Nuttige training. Weet waar ik aan moet denken de volgende keer en hoe ik mn bench kan verbeteren.

    Oja! :
    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Chains
    Very Happy
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs vr jan 27, 2012 4:42 pm

    Gewicht: 92.8
    Nuchtere maag en na toiletbezoek. Benieuwd hoe t maandag is na refeeden. Als ik niet afgevallen ben dan is dat niet erg, dan weet ik in elk geval wat mn onderhoud is met krachttraining en kan ik gaan cardioen voor t deficit.
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs za jan 28, 2012 12:35 am

    Rugbytraining (vrijdag):
    20min passing drills, hoog tempo
    15min hardlopen
    10min buikspieren
    15min hardlopen
    15min teamrun

    Mocht geen sprinten/zwaar werk verrichten van mn coach ivm overbelasting. Dus beetje rondjes gehobbeld rond het veld.
    Kut, maar goed dat mn coach me wat dat betreft een beetje tegenhoud. Had mezelf anders waarschijnlijk kapot gelopen.
    kincain
    kincain


    Aantal berichten : 8
    Registratiedatum : 28-01-12

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  kincain za jan 28, 2012 7:42 pm

    yo yo yo. Wat wordt je streefgewicht uiteindelijk, of ga je af op vet-percentage? Kijken ze bij de test naar het geweldige correcte BMI? Laatste vraag, maandag?
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs za jan 28, 2012 9:58 pm

    kincain schreef:yo yo yo. Wat wordt je streefgewicht uiteindelijk, of ga je af op vet-percentage? Kijken ze bij de test naar het geweldige correcte BMI? Laatste vraag, maandag?
    Wil vrij diep gaan, ongeveer 85kg. Dus moet nog ongeveer 7kg, dus nog ongeveer 14 weken.. Sleep Daarna misschien nog een paar weken UD2, als ik echt diep wil gaan. Ga trouwens ook naar een dietist binnenkort voor 4punts metingen, dus ga dat ook in de gaten houden.

    Moet gewoon een keer echt goed cutten. Zal ik veel baat bij hebben met rugby, powerliten en ook eventuele keuringen(dat bedoel je met tests toch?). Die tests zijn overigens 4-punts meting, hardlopen en krachttestjes.

    Maandag zeer waarschijnlijk t USC. Laat ik even weten. Waar blijft jouw log?
    kincain
    kincain


    Aantal berichten : 8
    Registratiedatum : 28-01-12

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  kincain za jan 28, 2012 11:22 pm

    Matthijs schreef:
    kincain schreef:yo yo yo. Wat wordt je streefgewicht uiteindelijk, of ga je af op vet-percentage? Kijken ze bij de test naar het geweldige correcte BMI? Laatste vraag, maandag?
    Wil vrij diep gaan, ongeveer 85kg. Dus moet nog ongeveer 7kg, dus nog ongeveer 14 weken.. Sleep Daarna misschien nog een paar weken UD2, als ik echt diep wil gaan. Ga trouwens ook naar een dietist binnenkort voor 4punts metingen, dus ga dat ook in de gaten houden.

    Moet gewoon een keer echt goed cutten. Zal ik veel baat bij hebben met rugby, powerliten en ook eventuele keuringen(dat bedoel je met tests toch?). Die tests zijn overigens 4-punts meting, hardlopen en krachttestjes.

    Maandag zeer waarschijnlijk t USC. Laat ik even weten. Waar blijft jouw log?

    Dat is best pittig. Ben bang dat je dan wel weer een keuze moet maken. Bryan heeft dat ook al natuurlijk aangegeven.

    Hopelijk tot maandag, tevens de dag waarop ik m'n log ga overzetten.
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs ma jan 30, 2012 3:48 pm

    Gisteren refeed, heel relaxed. Werd heerlijk sleepy van alle carbs.

    Vandaag ook voor het eerst een afspraak bij de sportdiëtist;
    Sportdiëtist:
    Gewicht thuis: 93kg
    Gewicht bij diëtist: 94.3kg
    Vetpercentage 4-punts meting: 22,8%
    Volgende afspraak; 5 maart

    Comments:
    Gewicht bij de diëtist was met kleding. Tjah, vetpercentage is hoog maar had ook niet anders verwacht.
    Deze week ook niet afgevallen, denk ook dat ik een foutje gemaakt heb in mn voedingsschema.. Begin ook weer met cardio na de training.

    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs ma jan 30, 2012 7:24 pm

    ME UB:
    CGBP:
    10xbar
    5x40
    5x50
    5x60
    3x70
    3x80
    2x90

    1x100 pr
    1x102,5 f

    Diamond pushups:
    25-17xBW

    DB Row
    8x20
    3x8x40
    -superset-
    Seated facepulls:
    12x16
    12x23,5
    12x23,5

    BB curl:
    3x10x30

    20 min fietsen @ niveau 8

    Comments:
    Wel tevreden, had die 102,5 niet moeten proberen achteraf. Niet hopeloos gefaald, maar zat er niet in na de 100kg.

    Over de rest ook tevreden, lekker getraind.
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs wo feb 01, 2012 10:26 pm

    ME LB
    Oly squats
    10xbar
    2x5x60
    5x100
    3x110
    3x120
    3x130
    3x140

    3x150 pr

    Front squats
    3x8x60

    Cable crunch
    20x35

    Ab Circuit(cable crunch, russian twist, side bends, cable crunch)
    20x35-40x15-40x15-30x35

    20 min fietsen @niveau 8

    Comments:
    Toch nog kunnen trainen.
    Squats gingen lekker, pr dus happy. Maar blijf squatten in deze gym kut vinden. Krijg rare blikken door t gewicht, mn schoenen en mn diepte. Er zijn geen goede spotters en t halter is helemaal kut. Maar goed.

    Front squats gingen ook goed, halter alleen nog steeds kut en rolde veel naar voren. Abs prima, en cardio is cardio. Fat boy has to suffer.

    Tevreden.



    Heb trouwens erg dikke spierpijn in mn front delts, denk van de diamond push-ups.
    Ziyed
    Ziyed


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 06-04-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Maassluis

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Ziyed do feb 02, 2012 1:04 am

    front squats met 60kg? jij moet toch wel 8jes met 100 kunnen?
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs do feb 02, 2012 8:06 am

    Ziyed schreef:front squats met 60kg? jij moet toch wel 8jes met 100 kunnen?
    Klopt, probeer alleen clean grip onder de knie te krijgen. Ga gewicht rustig verhogen elke week, maar dus voor t eerst met clean grip.
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs do feb 02, 2012 6:06 pm

    Vandaag met school moeten sporten, dit is voorlopig om de week. ~2 uur lang. Vandaag;

    - 45min. Yoga
    - 45min. Kickboksen

    Zo RE UB, waarschijnlijk geen cardio achteraf.
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs do feb 02, 2012 10:12 pm

    RE UB:
    Bench(pink op ring, 4min rust):

    16x65
    16x65
    14x65

    Totaal: 46x65 pr

    Foam roller bench (medium-grip):
    6x80
    6x90
    3x95

    Chins(neutral grip):
    4x7xbw

    Side raises:
    4x10x10
    -superset-
    Facepulls:
    2x12x35 oude techniek
    2x12x28 nieuwe techniek

    Rope curls:
    10x15
    2x10x21
    -superset-
    DB Shrugs:
    3x15x48

    Comments:
    Bench techniek beter dan de vorige keer, consequentere techniek en minder jm press achtig.

    Foam roller benches wilde ik al een tijdje es proberen omdat ik geen boards heb. Beviel wel goed, wilde eigenlijk 6jes blijven maken. Maar 95 voelde vrij zwaar, dus gerackt na de 3e rep, was geen grind of fail. Merk dat afzetten erg zwaar is, aangezien ik 'ontlaad' op de foam roller, maar zodra ik voorbij een bepaald punt ben dan vliegt ie door. Net als bij mn rack pulls eigenlijk..

    Rest allemaal easy, nieuwe techniek op facepulls. Voel nu mn delts veel beter. Walgelijke pomp ook van de supersets.

    Wel tevreden, was een betere training geweest als ik niet had hoeven sporten vanmiddag.
    kincain
    kincain


    Aantal berichten : 8
    Registratiedatum : 28-01-12

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  kincain vr feb 03, 2012 10:08 pm

    Het goede pomp werk weer, zo te zien. Moet je ook nog spelen het weekend of gaan jullie met het team sneeuwpoppen maken?
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs vr feb 03, 2012 10:39 pm

    kincain schreef:Het goede pomp werk weer, zo te zien. Moet je ook nog spelen het weekend of gaan jullie met het team sneeuwpoppen maken?
    Sneeuwpoppen inderdaad, haha. Vanavond ook geen rugbytraining.

    Gesponsorde inhoud


    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 2 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 4:10 am