Loods2

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bigger, Better, Stronger!


+3
Ziyed
Bryan
Matthijs
7 plaatsers

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Ziyed
    Ziyed


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 06-04-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Maassluis

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 6 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Ziyed wo apr 11, 2012 12:58 am

    Zou dat donderdag niet meer doen man. Als je vorige training technisch OK ging moet je gewoon goede lifts kunnen zetten zondag.
    Sterker word je toch niet meer in de laatste week.
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 6 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs wo apr 11, 2012 8:27 pm

    Ziyed schreef:Zou dat donderdag niet meer doen man. Als je vorige training technisch OK ging moet je gewoon goede lifts kunnen zetten zondag.
    Sterker word je toch niet meer in de laatste week.
    Naja, ik ga in elk geval naar spartacus. Zal kijken wat Henk zegt.

    Dat ik in de laatste week niet sterker word besef ik ook wel, maar denk dat een paar goede lifts nog wel wat gewenning en regelmaat kunnen geven. En daardoor iets meer zelfvertrouwen. Mis dat nog een beetje, met name op de bank.
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 6 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs do apr 12, 2012 8:21 pm

    Een korte training bij spartacus vandaag. Suits zijn niet aan gegaan, shirt wel.

    Bench(shirt):
    3x90
    3x100
    1x110 op de borst en easy, opener

    Squats:
    2x5x100

    Deads:
    1x150

    Lekker licht allemaal, zin in zondag.
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 6 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs zo apr 15, 2012 5:16 pm

    NK Junioren:

    BW: 91.7


    Squat:
    200
    210
    210

    Bench:
    110
    115
    115 PR

    Deadlift:
    205
    215
    220
    Wedstrijd PR

    Totaal: 545

    Wilks score: 345


    Comments:

    Gemengde gevoelens over vandaag.
    Een raar begin van de wedstrijd gehad, veel onduidelijkheid over startmomenten en groepindeling dus moest ineens haasten om naar t plankier te gaan. Eerste beurt super makkelijk en de tweede ook, maar blijkbaar was die niet op diepte (mind was blown at this). Wilde eigenlijk zwaarder gaan, maar op advies van mn coach gewoon hetzelfde gewicht gehouden en sneller erin gezakt. Nog hardere beurt en witte lampjes. Baal dat ik niet meer heb kunnen laten zien op de squat, maar wel geleerd dat ik dus sneller moet zakken.
    Banken een harde eerste beurt, tweede beurt ging uit de baan tijdens het zakken. Stom. Daarna gewoon gepakt en makkelijk gedrukt. Ook hier had meer in gezeten.
    Deadliften ging goed, technisch mooie beurten. Warm-up was een beetje minder, had een misgeladen 160, maar heeft verder niet gehinderd.

    Wedstrijd totaal met 15kg verbeterd bij 7.3kg minder bodyweight. Wilks met 21 punten verbeterd en daarnaast toch weer dingen geleerd. Hier hou ik me aan vast, tevreden.
    Ziyed
    Ziyed


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 06-04-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Maassluis

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 6 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Ziyed ma apr 16, 2012 1:56 am

    was beetje warrig overal maar je hebt netjes gelift sherrif
    Bryan
    Bryan


    Aantal berichten : 371
    Registratiedatum : 06-04-11
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 6 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Bryan ma apr 16, 2012 1:28 pm

    Nice dude. Je bent 10% lichter dan de vorige keer? Zeer goed om dan records te tillen.
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 6 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs wo apr 18, 2012 1:12 pm

    Thanks jongens, waardeer t. Wanneer en waar is t EK trouwens, Ziyed?

    Gisteren weer rugby, hele tijd in partijvorm getraind op center. Vrij irritant, omdat ik verwacht zaterdag hooker/wing te spelen in de finale.
    Ziyed
    Ziyed


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 06-04-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Maassluis

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 6 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Ziyed wo apr 18, 2012 3:20 pm

    9 juni in Herning, Denemarken.
    avatar
    Johannes


    Aantal berichten : 55
    Registratiedatum : 11-04-11

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 6 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Johannes wo apr 18, 2012 8:51 pm

    Goeie wedstrijd gedraaid man. Hoe staan de cutplannen?
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 6 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs za apr 21, 2012 12:20 am

    Johannes schreef:Goeie wedstrijd gedraaid man. Hoe staan de cutplannen?
    Thank Brohan. Cutplannen worden weer opgepakt, vanaf maandag weer heel strict volgens schema. Begin maandag ook weer met trainen op het USC.

    Vanavond een rustig training gehad. Hebben een half uur wat aanvallen gelopen en daarna een uur lang theorie en plannen voor komend seizoen doorgenomen indoors. Start morgen in de bekerfinale trouwens op inside-center, wat me semi-aangenaam verrast. Zin in.

    Ziyed
    Ziyed


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 06-04-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Maassluis

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 6 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Ziyed za apr 21, 2012 1:23 am

    ik heb gehoord uit anonieme bronnen dat een anoniem persoon een aantal pakjes op een onbekende plek ongewassen heeft terug gebracht en die anonieme persoon er niet zo blij mee was Very Happy
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 6 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs za apr 21, 2012 1:28 am

    Oh, mooi kut. Zal mn excuses binnenkort maar ff aanbieden dan.. Beetje aso.
    Mn pa had de anonieme spullen teruggebracht, zelf de kans niet voor gehad vanwege studie. Hadden inderdaad even gewassen moeten worden..
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 6 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs ma apr 23, 2012 12:20 pm

    Afgelopen zondag ook de Nationale Beker gewonnen! Erg mooi seizoen tot dusver, nu beginnen met de 7s.

    Vanavond pakken we het krachttrainen weer op. Focus gaat vanaf nu helemaal naar t rugbyen, dus zal powerliften en de powerlifts alleen nog gebruiken als middel om beter de presteren op het veld. Is geen doel meer op zich.
    Wil daarnaast ook graag sterker worden op BW lifts (dips, chins, push-ups, pistols(?)) en nog wat cutten. Heb er zin in.
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 6 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs ma apr 23, 2012 8:18 pm

    ME UB 1.1:
    Bench (ringvinger of ring):
    10xbar
    5x40,50,60,70,80
    3x85,90

    DB push-ups (neutral grip):
    14xBW+10kg vest
    12xBW+10kg vest

    T-bar rows:
    10xbar
    10x25,35
    3x10x40
    -superset-
    KB bent over raises:
    3x10x12

    DB Curl (dropset):
    3x20,18,16

    Comments:
    Was weer even inkomen vandaag. Benchen ging wiebelig, spanning leek een beetje weg na een week alleen rugbyen. Voelde verder wel goed, volgende week weer.
    Push ups same as bench, maar wel oke. T bar rows met handoek ipv v-handle, voelde heel lekker door de grote rom. KB raises waren even geimproviseerd, maar wel best. Curls ff snel om de bus te kunnen halen, volgende keer ff normaal.

    Tevreden. Donderdag RE. Even kijken hoe ik dat vorm ga geven. Iig chins en dips.


    Laatst aangepast door Matthijs op di mei 01, 2012 10:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 6 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs wo apr 25, 2012 6:33 pm

    Gister rugby. Ervoor 'DE' gedaan. Speed training gewoon, ga dit opbouwen.
    Sprints:
    5x10m
    3x20m

    Volgende week 6x10, 3x20, 1x40. Wil uiteindelijk 10x10, 5x20, 3x40 gaan doen.
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 6 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs za apr 28, 2012 12:28 am

    Heel erg gaar deze week door te weinig slaap. Had erg veel school en schoolgerelateerde shit. Heb LB daardoor dus niet specifiek getraind deze week.
    Vandaag, voor rugbytraining in het krachthonk ;

    RE UB 1.1:
    Incline Bench Press (myo reps, 20s):

    10x40, 6x60
    6x70, 2 in de tank
    3x70
    2x70
    2x70
    3x70

    Pull-ups schouderbreedte (myo reps, 20s):
    6xBW, 2 in de tank
    2xBW
    2xBW
    2xBW
    3xBW

    Side raise:
    2x10x10
    -superset-
    Rear delt raise:
    2x10x10

    DB curl:
    14x12
    -superset-
    OH tri ext. :
    10x10

    ~2u rugby. Kicken, passen en vreselijk veel rennen (voorbereiding op de 7s, zondag eerste toernooi).

    Comments:
    Prima. Inclines goed spanning gehouden, allerlaatste rep was wel heel lelijk. Maar tevreden, zeker aangezien die bank fucking wankel is.
    Chins goed, rest ook. Rugby wel vermoeiend.


    Laatst aangepast door Matthijs op di mei 01, 2012 10:38 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 6 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs di mei 01, 2012 11:34 am

    Gewicht:88.4 kg

    Aangenaam verrast toen ik op de weegschaal stond vanochtend. Cutten gaat momenteel niet heel lekker namelijk. Of althans, het aan mn schema houden is wat lastig door onregelmatig leven en rugby. Ik eet wel vrij clean en probeer ongeveer rond onderhoud te eten.

    Vanavond ME UB, opwerken naar een zwaar 3tje Oly squats (als assistance pistols/one leg squats) en erna rugby. Speed training doe ik vrijdag.
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 6 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs di mei 01, 2012 10:37 pm

    ME LB 1.1:
    Beltless oly squats:
    10xbar
    5x 70, 90, 110
    3x130

    Pistols (met trx):
    3x8xBW

    ME UB 1.2:
    Bench (ringvinger op ring):

    10xbar
    5x40,50,60,70,80
    3x85,92.5

    DB push-ups (neutral grip):
    16xBW+10kg vest
    12xBW+10kg vest

    T-bar rows:
    10x25
    3x10x45
    -superset-
    KB bent over raises:
    3x10x12

    Towel Curl (myo reps):

    10x28, 2 in de tank
    3x28
    3x28
    3x28

    Uurtje rust, vervolgens 2 uur rugbyen. Met 7 man helemaal kapot gelopen en gepasst.

    Comments:
    Oly squat erg zwaar zonder belt, voelde niet lekker aan en dus afgekapt. Weet niet of ik deze blijf doen. Pistols wennen, wel lekker.
    Benchen zwaar, vrij kort gerust en de laatste rep was echt mn langste grinder ooit, maar in elk geval gelukt. Volgende week ME lift cyclen. Push-ups 2 reps meer dan vorige week op de eerste set, overige assistance ook prima. Towel curls zijn echt baas trouwens, hele harde contractie.

    Overall wel happy, squats zijn natuurlijk buitengewoon homofiel maar verder. Komt wel weer.
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 6 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs vr mei 04, 2012 11:24 pm

    RE UB 1.2:
    Incline Bench Press (myo reps, 20s):
    10xbar
    10x40
    8x70, 2 in de tank
    3x70
    3x70
    3x70
    3x70

    Pull-ups schouderbreedte (myo reps, 20s):
    6xBW, 2 in de tank
    2xBW
    2xBW
    2xBW
    3xBW

    Side raise:

    3x10x12

    Rear delt raise:
    3x12x12

    DB curl (myo reps, 20s):
    13x14
    3x14
    3x14

    Speed training:

    6x10m
    3x20m
    1x40m

    2u rugby, veelal partij vorm.


    Comments:
    Lekker, afgelopen twee dagen eigenlijk alleen maar aan de studie gezeten en gegeten. Voelde me vandaag dus wel fit. Inclines gingen echt verrassend veel beter dan vorige week, 2 reps meer op de activatie set en alle myo sets 3 reps gehaald. Chins ook goed, assistance ook prima.
    Speed training lekker, ging snel.
    Rugby iets minder, individueel wel tevreden maar ging binnen de groep iets minder.

    Overall, erg tevreden.


    Cutten is momenteel weer waardeloos trouwens. Ben vanaf maandag weer thuis in Amsterdam en hoop dan de draad weer op te kunnen pakken.
    avatar
    Johannes


    Aantal berichten : 55
    Registratiedatum : 11-04-11

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 6 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Johannes za mei 05, 2012 12:17 am

    Train je nog wel is bij USC vieze bodybuilder?

    Merk je nog positieve/negatieve punten vanwege je vet/massa verlies icm rugby oid?
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 6 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs za mei 05, 2012 1:02 am

    Johannes schreef:Train je nog wel is bij USC vieze bodybuilder?

    Merk je nog positieve/negatieve punten vanwege je vet/massa verlies icm rugby oid?
    Jazeker. Sinds twee weken weer minimaal 1 keer per week een ouderwets katabole sessie op t usc. Had eigenlijk wel verwacht je dinsdag tegen te komen.

    En ik merk eigenlijk alleen maar positieve punten van t cutten. Mn loopcapaciteit is echt omhoog gevlogen (dit was mn grootste probleem aan t begin van t seizoen) en word langzaamaan nog een stuk behendiger.
    Negatieve punten ben ik nog niet echt tegengekomen. Kracht is ook nog nagenoeg t zelfde, en ik denk dat dat komt doordat ik niet superstrikt en snel wil afvallen. Heb vaak genoeg dat ik in t weekend wat boven onderhoud zit of, zoals nu, een hele week.

    Maar eerlijk is eerlijk, ik moet nu wel gewoon een periode goed streng aan t dieëten gaan. Anders word ik nooit beachproof en ik wil eigenlijk na de zomer een periode goed kunnen bulken.
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 6 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs wo mei 09, 2012 12:44 am

    ME LB 1.2:
    Beltless oly squats:

    10xbar
    5x50, 70
    3x100, 120, 135

    ME UB 2.1:
    Medium-grip Bench (Duimlengte van glad):

    10xbar
    5x40,50,60,70
    3x80
    4x90

    Push-ups (closegrip):
    2x8xBW+15kg plate op bovenrug

    BB rows (myo reps, 20s rust):
    9x70, 2 in de tank
    3x70
    3x70
    3x70
    3x70

    Facepulls (plate loaded):
    3x12x30

    Towel curls (myo reps, 20s rust):
    8x30, 2 in de tank
    3x30
    3x30

    2u rugby, helemaal kapot gelopen

    Comments:
    Voor rugby in het krachthonk alles gedaan. Had geen spotter, anders had ik ook nog een 5de rep gedaan op de medium-grips. Ging goed, zou best es een pr kunnen zijn. Al het overige was prima. Tevreden.
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 6 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs ma mei 14, 2012 8:46 pm

    Afgelopen vrijdag nog even kort in het krachthonk gezeten, niets boeiends gedaan ivm "poldersport" de dag ervoor. Dat poldersporten vergde een hoop touwklimmen en andere ongein, dus was redelijk gaar. Vrijdag en zondag ook nog gerugbyd. Vandaag de boel weer opgepakt.

    ME LB 1.3:

    Beltless oly squats:
    10xbar
    5x70, 90
    3x110, 130, 140

    1leg boxsquats:

    8xbw
    8x5kg
    8x10kg

    Hamstring curls:
    2x8x65

    ME UB 2.2:
    Medium-grip Bench (Duimlengte van glad):

    10xbar
    5x40,60,70
    3x85
    1x95

    OH press (duimlengte van glad):
    6xbar, 30, 40, 50
    5x60

    Pull-ups, myo 20s (wijd, overhands):
    6xBW+3+2+2+2

    KB rev. fly. myo 20s:
    12x12+6+6+6+6

    Towel curls (myo reps, 20s rust):
    6x33+2+2+2

    fietsen:
    21.2min, 9.6km, 140BPM

    Comments:
    Erg ontevreden met bench, mikte op een triple. MP was net zo gay. Squats waren eveneens kut, gaan wel steeds minder kut naarmate ik ze doe.
    Assistance wel best, cardio ook.
    Overall niet heel tevreden, maar kan erger.
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 6 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs vr mei 18, 2012 10:57 pm

    Dit weekend geen rugby, dus extra "lb" training.

    DE LB 1.1:
    Hang powersnatch:
    3x3x40

    Hang powerclean:
    3x3x60

    Deadlift (20-30s rust):
    8x1x120
    10x120

    RE UB 2.1:
    Incline DBBP (myo reps, 20s):
    12x30
    4x30
    4x30
    4x30
    3x30

    Wide, Neutral-grip pulldowns:
    3x8x67
    -superset-
    Seated Facepull:
    3x8x33

    BB curl (myo, 20s):
    8x30
    3x30
    3x30

    Side raises:
    10x12
    4x12
    4x12
    4x12
    4x12

    Comments:
    Erg lekker getraind vandaag. Wel tevreden, heb niets echt inspannends hoeven doen.
    Hang snatches en cleans moet ik vaker gaan doen met het oog op rugby, fijne lifts. Speed pulls waren walgelijk hard, 10x120 erna even gedaan omdat ik daar zin in had Very Happy .
    IDBBP was prima, evenals alle andere UB shit.
    Matthijs
    Matthijs


    Aantal berichten : 146
    Registratiedatum : 28-11-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Amsterdam

    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 6 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Matthijs ma mei 21, 2012 9:12 pm

    ME LB 2.1:
    Hang powersnatch:

    3x3x42,5

    Hang powerclean:
    3x3x62,5

    Beltless sumo deads:
    3x60,110,130,150
    1x160,170,180pr, 190(f)


    ME UB 3.1:
    Floor press (2 duimlengtes van glad):
    5x40,50,60,70
    3x80
    2x90

    OH press (duimlengte van glad):
    6xbar,30,40,50,60

    Pull-ups, myo 20s (wijd, overhands):
    8xBW+3+3+3+2

    Bent over raises, myo 20s:
    10x14+4+4+4+4

    Towel curls (myo reps, 20s rust):
    6x35,5+2+2

    Comments:
    Assistance even omgedraaid voor de LB trainingen. Snatchen en cleanen nu op de ME dagen, 1leg box squats op de speed dagen (kan ik op de rugby doen na sprints). Sumo deads zijn fucking kut, afzet is loodzwaar. Wel pr, moet hier tijd in gaan steken.
    ME UB was wel prima. 2x90 op de floor press, 3de niet geprobeerd, bewaren we voor volgende week. OH press een rep meer dan vorige week op de 60kg, blij mee. Overige assistance ook wel best. Pull-ups aanzienlijk beter dan vorige week.

    Gesponsorde inhoud


    Matthijs' log - Building a Hostile Athlete. - Pagina 6 Empty Re: Matthijs' log - Building a Hostile Athlete.

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 9:47 pm