Loods2

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bigger, Better, Stronger!


3 plaatsers

    Slingshot training uit de 'oude' doos

    Bigwolters
    Bigwolters
    Admin


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 31-03-11
    Leeftijd : 52
    Woonplaats : Raalte

    Slingshot training uit de 'oude' doos  Empty Slingshot training uit de 'oude' doos

    Bericht  Bigwolters zo nov 13, 2011 5:02 pm

    Deze clips zijn nog niet eerder gepubliceerd. Ze laten drie variaties zien in het gebruik van de Slingshot en hoe verder een zware press training werd gedaan in de oude loods 2. Deze opnames zijn van maart dit jaar. Go figure!





    Bryan
    Bryan


    Aantal berichten : 371
    Registratiedatum : 06-04-11
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : Amsterdam

    Slingshot training uit de 'oude' doos  Empty Re: Slingshot training uit de 'oude' doos

    Bericht  Bryan zo nov 13, 2011 10:17 pm

    Ik kom tijdens de allerlaatste oefening nog even voor de camera laten zien dat m'n pec getweaked is....hehehe. Filmpjes van hele trainingen zijn nice, vooral dagen zoals deze. Door van elke oefening een set te zien krijg je bijna het idee er de hele training bij te zijn geweest. Als er interesse voor is wil ik het zelf ook wel eens doen. 180 close grip met axle is niet mis trouwens, jeukt het nog om na je dieet weer heavy pressing zoals dit te doen?
    Bigwolters
    Bigwolters
    Admin


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 31-03-11
    Leeftijd : 52
    Woonplaats : Raalte

    Slingshot training uit de 'oude' doos  Empty Re: Slingshot training uit de 'oude' doos

    Bericht  Bigwolters ma nov 14, 2011 10:56 am

    Het jeukt nu al....
    avatar
    515


    Aantal berichten : 7
    Registratiedatum : 02-07-11
    Leeftijd : 31
    Woonplaats : Vlaanderen

    Slingshot training uit de 'oude' doos  Empty Re: Slingshot training uit de 'oude' doos

    Bericht  515 ma nov 14, 2011 7:37 pm

    Ziet er cool uit Very Happy en zeker handig in de WSB template.

    Zulke trainingsfilmpjes worden zeker gewaardeerd!!
    avatar
    515


    Aantal berichten : 7
    Registratiedatum : 02-07-11
    Leeftijd : 31
    Woonplaats : Vlaanderen

    Slingshot training uit de 'oude' doos  Empty Re: Slingshot training uit de 'oude' doos

    Bericht  515 ma nov 28, 2011 1:27 am

    Aangezien ik niet in de blogs van Loods2 kan reageren zeg ik het even hier:
    Leuke filmpjes Bryan, bedankt! Wink
    Bryan
    Bryan


    Aantal berichten : 371
    Registratiedatum : 06-04-11
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : Amsterdam

    Slingshot training uit de 'oude' doos  Empty Re: Slingshot training uit de 'oude' doos

    Bericht  Bryan ma nov 28, 2011 1:33 am

    No problem, ik vind het ook wel leuk om te doen. More to come, maar het zal wel bij de trainingen in de loods blijven. Anders wordt het me teveel gepruts Smile. Je kunt me gewoon privéberichten sturen trouwens.

    Gesponsorde inhoud


    Slingshot training uit de 'oude' doos  Empty Re: Slingshot training uit de 'oude' doos

    Bericht  Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu zo mei 19, 2024 7:05 pm