Loods2

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bigger, Better, Stronger!


4 plaatsers

    Powerlifting Holland meet 10 september

    Bryan
    Bryan


    Aantal berichten : 371
    Registratiedatum : 06-04-11
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : Amsterdam

    Powerlifting Holland meet 10 september Empty Powerlifting Holland meet 10 september

    Bericht  Bryan do jun 16, 2011 1:27 pm

    Powerlifting Holland meet 10 september 247193_10150633927180084_535325083_19269948_417086_n

    Wie doen er mee?
    Bigwolters
    Bigwolters
    Admin


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 31-03-11
    Leeftijd : 52
    Woonplaats : Raalte

    Powerlifting Holland meet 10 september Empty Re: Powerlifting Holland meet 10 september

    Bericht  Bigwolters ma sep 12, 2011 9:53 pm

    Zwaarste deadlift van de dag:

    Ziyed
    Ziyed


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 06-04-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Maassluis

    Powerlifting Holland meet 10 september Empty Re: Powerlifting Holland meet 10 september

    Bericht  Ziyed di sep 13, 2011 12:51 am

    Prachtige lift, vlekkeloze techniek ook.

    Weet niet hoe streng sommige scheidsrechters bij jullie trouwens zijn en wat de regels precies zijn, maar zou wel uitkijken met dat knikken etc voordat je down signaal krijgt.

    Die squat is ook erg netjes, ook zeer ruim op diepte!

    Gaan jullie de aanloop naar dat NK en WK volgend jaar trouwens ook Raw doen?
    avatar
    LeonN


    Aantal berichten : 481
    Registratiedatum : 07-04-11

    Powerlifting Holland meet 10 september Empty Re: Powerlifting Holland meet 10 september

    Bericht  LeonN di sep 13, 2011 6:14 pm

    Dikke props voor je lift, takelwagen dat je d'r rondloopt!
    Bryan
    Bryan


    Aantal berichten : 371
    Registratiedatum : 06-04-11
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : Amsterdam

    Powerlifting Holland meet 10 september Empty Re: Powerlifting Holland meet 10 september

    Bericht  Bryan di sep 13, 2011 6:27 pm

    Thanks. Ik kreeg wel wat kleine opmerkingen bij alle lifts, zelfs dat ik bij de squat niet voorlangs weg moest lopen....ok, het zal wel. Hoofd is denk ik niet zo'n probleem, bij PLH mag je ook met je kop van de bench komen tijdens het pressen.

    Ik weet zelf nog niet wat ik volgend jaar zal doen. Het klinkt misschien gek, maar ik ben een beetje te lui om in pak en shirt te gaan trainen. Als ik het doe dan zal ik er in principe wekelijks in trainen, en dat maakt met name de trainingen buiten loods 2 om gewoon lastig. Ik zal binnenkort eens kijken wat het niveau op de WK's meestal is. Als iedereen daar in mijn klasse 400kg squat dan zal het niet uitmaken of ik wel of niet een pak aantrek. Misschien dat het wel een idee is om een paar goede kneewraps aan te schaffen met het oog op 300kg volgend jaar. Wat de rest doet weet ik niet.

    Ziyed schreef:Prachtige lift, vlekkeloze techniek ook.

    Weet niet hoe streng sommige scheidsrechters bij jullie trouwens zijn en wat de regels precies zijn, maar zou wel uitkijken met dat knikken etc voordat je down signaal krijgt.

    Die squat is ook erg netjes, ook zeer ruim op diepte!

    Gaan jullie de aanloop naar dat NK en WK volgend jaar trouwens ook Raw doen?
    Ziyed
    Ziyed


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 06-04-11
    Leeftijd : 32
    Woonplaats : Maassluis

    Powerlifting Holland meet 10 september Empty Re: Powerlifting Holland meet 10 september

    Bericht  Ziyed di sep 13, 2011 6:54 pm

    Haha ja dat zijn van die dingen, voorlangs weglopen, over de halter stappen etc vinden ze meestal disrespect.

    Opzich als je geen te strakke suits haalt leer je er zo in liften is mijn ervaring, kneewraps heb je ook na een paar trainingen wel door, alleen op oorlogssterkte is een ander verhaal.

    Gesponsorde inhoud


    Powerlifting Holland meet 10 september Empty Re: Powerlifting Holland meet 10 september

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 9:12 pm