Loods2

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bigger, Better, Stronger!


3 plaatsers

    Nederlands ventje op Defranco's site, heerlijk nederlands...

    PiWi dr. Evil
    PiWi dr. Evil


    Aantal berichten : 2
    Registratiedatum : 13-04-11
    Leeftijd : 40
    Woonplaats : Utrecht

    Nederlands ventje op Defranco's site, heerlijk nederlands... Empty Nederlands ventje op Defranco's site, heerlijk nederlands...

    Bericht  PiWi dr. Evil za apr 23, 2011 8:06 am

    Vanmorgen beetje later opgestaan en met de laptop in bed een beetje aan het surfen.
    De vaste route; een beetje op de elitefts site struinen en toen naar de defranco's site.
    Het stukje intrigeerde me, omdat het over succes MAKEN gaat. Voor mij nu een topic in m'n leven, omdat ik op de rand sta om toch wat grotere en serieuze keuzes te maken.
    Toen ik wat verder las viel me ineens het plaatje van het jongetje met z'n middelvinger op.
    Door een beetje beroeps deformatie viel het gebit van het ventje me eerst op, maar toen ik het plaatje beter bekeek, blijkt het gewoon een Nederlands manneke te zijn.
    Hoe typerend dat een Nederlands ventje weer zo'n "fuck you-mentatiteit" laat zien, heerlijk!!
    http://www.defrancostraining.com/index.php


    [img][/img]https://2img.net/r/ihimizer/i/middlefingerkid.jpg/
    FlorisPL
    FlorisPL


    Aantal berichten : 156
    Registratiedatum : 06-04-11

    Nederlands ventje op Defranco's site, heerlijk nederlands... Empty Re: Nederlands ventje op Defranco's site, heerlijk nederlands...

    Bericht  FlorisPL za apr 23, 2011 1:40 pm

    Niet vreemd he, met een Feyenoord shirt aan Wink
    Kevin
    Kevin


    Aantal berichten : 256
    Registratiedatum : 06-04-11
    Leeftijd : 31
    Woonplaats : Nijverdal

    Nederlands ventje op Defranco's site, heerlijk nederlands... Empty Re: Nederlands ventje op Defranco's site, heerlijk nederlands...

    Bericht  Kevin za apr 23, 2011 3:15 pm

    Ik zal hem wel even, verplaatsen naar het powerlifting/strongman gedeelte want dit word volgensmij geen log.

    Gesponsorde inhoud


    Nederlands ventje op Defranco's site, heerlijk nederlands... Empty Re: Nederlands ventje op Defranco's site, heerlijk nederlands...

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 7:04 pm